11 Şubat 2017 Cumartesi

Eve Shop Makyaj Düzenleyici Alışverişim

Uzun bir aradan sonra yeniden merhabalar , geçtiğimiz günlerde A101e geldiği anda tükenen makyaj organizeri faciasından sonra amaan dedim internetten sipariş veririm. Başladım araştırmaya ve bana en uygun fiyatlı ve güvenilir gelen siteden eve shop online dan siparişimi verdim. Şimdi birkaç fotoğraf ekleyip devam ediyorum..







 Siparişim 1 gün sonra elime ulaştı ve kutusunda çatpat poşetlerle oldukça sağlam  paketlenmiş bir şekilde geldi. Hemen düzenleyip yerleştirdim ve çekmecelerden tekrar sipariş vericem çok çok memnun kaldım. Şuan sevgililer günü sebebiyle sitede indirim var ihtiyacınız varsa hiç kaçırmayın derim. (Tekli çekmeceyi 14.90 üstteki çekmece ve en üstteki bölmeyi beraber 29liraya aldım)


Beni İnstagramdan takip etmek için Tık Tık!

4 yorum:

  1. Geçenlerde yine A101 raflarında vardı ama büyük merkezlerde hemen tükeniyor sanırım kemalpaşa'da A101'de bayağı vardı😉😉😉

    YanıtlaSil
  2. Kardeşime kesinlikle alıcam bende.Güzel bir hediye alternatifi.Hatta çıtayı yükseltip dev peluş bir ŞİRİNE almayı düşünüyorum bi arkadaşıma.Bunun için hollandaya kargolamam gerekecek.Bi yolunu buluruz artık 🙃

    YanıtlaSil
  3. hello dear sir/madam
    I read your blog Eve Shop Makyaj Düzenleyici Alışverişimfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Bangalore

    YanıtlaSil